Trends - uitgelichte afbeelding

Trends

Wat willen mensen? op dit moment? Waar worden klanten in deze tijd blij van?
1. Een ‘schuld-vrij’ product. Dwz dat mensen er een goed geweten bij hebben. Duurzaam bijvoorbeeld. ‘Guilt-free’ is het nieuwe statussymbool.
2. Crowdshaping wordt volwassen. Dat houdt in: mensen vormen online groepen en hun data leiden tot een goed beeld van hun voorkeuren. Beter afgestemd aanbod dus.
3. China wordt hèt land waar alle eco-innovatie vandaan komt. De Chinese klant neemt het voortouw.
4. De consument gaat steeds meer aandacht krijgen voor zijn mentale evenwicht.
5. Klanten krijgen genoeg van de data-vretende organisaties die alles van ze willen weten (en weetjeveel wat ze met al die data doen).
6. Er komt steeds meer vraag naar producten die ook het welzijn van de klant dienen, dmv technische snufjes die waarschuwen voor het één of ander.
7. Naast de verbinding wereldwijd, krijgen we ook meer en meer oog voor wat er lokaal gebeurt en gefabriceerd wordt.
Het is raadzaam om te kijken wat je met deze trends kunt. Wie zijn jouw klanten? Zitten hun ’trends’ hiertussen of juist niet? Waar zijn ze gevoelig voor en hoe kun jij daar op afstemmen?
Tags:
,
Geen reactie's

Geef een reactie